Skiën in Saasfee
Het belooft vrijdag een prachtige skidag te worden volgens Meteo.
De laatste ski-dag van dit seizoen om met de NCW-skiclub in Saasfee te gaan skiën.
We verzamelen in Saasfee om 9h00 bij de Skishuttle bus, die ons naar de Alpin Express rijdt.
De Shuttle bus vindt men links als men uit het Parkhaus loopt.
Parkeren in het Parkhaus op U is een prima optie.
Aanmelden bij Leo de Viet tot donderdagavond 16 april uiterlijk 21h00.
mailto: leodeviet@bluewin.ch